خرید آپارتمان محمودآباد ساحلی



مشاهده این ملک

توضیحات




آپارتمان محمودآباد



اطلاعات کلی مجتمع


دارای سند تک برگ رسمی

دارای امتیازات آب ، برق و گاز

جهت واحد : شمالی ، جنوبی و غربی

پوشش کف از سرامیک میباشد

نوع دیوار گچ بوده

دارای 2 خواب مستر میباشد.

نمای ساختمان کلاسیک

دارای پارکینگ اختصاصی

مشاعات : آسانسور

این مجتمع دارای 6 طبقه میباشد ، طبقه اول و دوم هر طبقه دو واحد 100 متری‌ ، طبقه سوم چهارم و پنجم هر طبقه تک واحد 200 متری ، طبقه ششم پنت هاوس 400 متری دوبلکس با استخر ، نبش خیابان اصلی و فاصله نزدیک به دریا .

سایر امکانات : MDF ، سرویس بهداشتی و حمام ( ایرانی ، فرنگی ) ، درب ضد سرقت ، کمد دیواری ، بالکن ، تراس ، درب ریموت دار .

چقدر شهرستان ساحلی محمودآباد را میشناسید؟


شهر محمود آباد در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. این شهر دارای طبیعت بکر و مرکز شهرستان آن محمود آباد می باشد. مردم این شهر از طریق گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی امرار معاش می‌کنند. محمود آباد یکی از توریستی‌ ترین شهرهای استان مازندران می‌باشد که جزو شهرهای بندری نیز به شمار می آید.آب‌ و هوای مطبوع، شرایط اقلیمی خاص، نزدیکی به دریا، طبیعت بکر و جاذبه های آن که مجموع این عوامل باعث شده مردم به‌ویژه آنهایی که علاقه به گردشگری و طبیعت‌ گردی دارند به محمودآباد بیاییند و محیطی سرشار از آرامش و خوشی برای خود فراهم کنند. به طوری که سالانه بر جمعیت این شهر زیبا افزوده می‌شود و این شهر جایگاه خاص خود را پیدا کرده است.خرید ملک در محمودآباد این امکان را به شما می دهد حتی برای مدت کوتاه از هیاهوی شهر، آلودگی و زندگی یکنواخت به دور باشید و به نقطه ای زیبا سفر کنید و از هوای پاک آن نهایت استفاده را ببرید و زندگی متفاوت و خاطره انگیزی را دور از مشکلات شهری تجربه کنید.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید تا خریدی پرسود و مطمئن را با گروه مشاوران و کارگزاران املاک یوسفی تجربه کنید .

ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
پشتیبانی آنلاین 0