خرید ویلا باغ محمودآباد



مشاهده این ملک

توضیحات




خرید باغ ویلا با ویوئی عالی در محمودآباد

با عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز…این ملک ارزنده که در شهر توریستی و ساحلی محمودآباد واقع شده است که فاصله ی تقریبی آن از جاده اصلی حدود 1 کیلومتر است و حد فاصل آن از دریا حدود 2 کیلومتر میباشد این زمین با متراژ 800 متر و 127 متر متراژ بنا است که دارای 3 خواب است این سازه که در حیاطی بزرگ و وسیع و سرسبز بنا شده است که استخر روباز در حیاط محوطه سازی شده جذابییت آن را دو چندان کرده است .


فضای سرسبز ویلا باغ و آب و هوای مطبوع و دل انگیز باعث آرامش خاصی برای شما مالک آینده این ملک میشود و شما میتوانید با خرید این باغ زیبا و بزرگ میتوانید جشن های زیادی را در کنار خانواده و دوستان عزیزتان برپا کنید.


ناگفته باقی نماند که این بنای احداثی که در منطقه ای دنج و آرام و در امنییت کامل واقع شده است و شما با خیال آسوده میتوانید به مسافرت خود هم بپردازید .این فایل باارزش با طراحی فضاهای طبیعی باز زیبائی ویلا را چندبرابر کرده که نیاز طبیعی انسان به طبیعت را به او برمیگرداند.


یک فروش فوق العاده و زیر قیمت فقط برای چند روز … جهت کسب اطلاعات بیشتر، خرید و بازدید میتوانید با ما در گروه بزرگ کارگزاری و مهندسین و مشاورین املاک یوسفی تماس بگیرید.




ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
پشتیبانی آنلاین 0