ویلا شهرک خانه دریا



مشاهده این ملک

توضیحات




ویلا شهرک ساحلی خانه دریا




شهرک خانه دریا با 2/5 کیلومتر ساحل اختصاصی یکی از بهترین ساحل های شهرکی را دارد و این گزینه باعث شده افراد زیادی برای سکونت های چند روزه هم

تصمیم به اجاره سالیانه ویلا و آپارتمان می گیرند .


شهرک خانه دریا با اینکه ویلاهایی که در این شهرک ساخته شده است قدمتی بیست سال به بالا دارند اما از نظر استقامت رقیب ندارند به همین جهت افراد زیادی برای

اینکه در شهرک خانه دریا صاحب ویلایی باشند اقدام به خرید ویلاهای با ساخت چند ساله می کنند و با بازسازی آن ویلا را تبدیل به ملک ایده آل خود می گنند .


اطلاعات ویلا شهرک خانه دریا


مساحت زمین=738 متر

مساحت بنا = 200متر

تعداد اتاق = 4خواب

سازه = فلت


دیگر امکانات


پارکینگ اختصاصی . فضای سبز اختصاصی . فاصله 500 متری تا دریا


موقعیت


شهرک خانه دریا در جاده کمربندی محمودآباد قرار دارد . شهرک خانه دریا شهرک با اصالت واقعی می باشد که افراد زیادی برای خرید و سکونت در شهرک خانه دریا تمایل زیادی دارند .

افرادیکه شهرک خانه دریا را انتخاب می کنند دنج بودن . آرامش و امنیت شهرک باعث این موضوع شده که تشویق به خرید ویلا و سکونت در شهرک می کند .




شما با خرید ویلا در شهرک خانه دریا می توانید از امکانات شهرک نظیر ساحل اختصاصی بی نظیر و فضای سبز و کافی شاپ ها و رستوران های شهرک بهره مند شوید .

شهرک خانه دریا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که با اینکه سالهای سال از ساخت و تاسیس این شهرک میگذرد شما با ورود به شهرک می توانید به نظم و خیابان بندی منظم شهرک پی ببرید .




جهت بازدید و مشاور رایگان در زمینه خرید ملک در شهرک خانه دریا تماس بگیرید .


ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
پشتیبانی آنلاین 0