ویلا شهرک نارون محمودآباد



مشاهده این ملک

توضیحات




ویلا شهرک نارون محمودآباد

بنایی ارزنده و نوساز با نمایی از سنگ آنتیک و طراحی منحصر به فرد در محیطی دنج و آرام به دور از هر آلودگی با آب و هوایی مناسب از ویژگی های ویلا شهرک نارون می باشد که در منطقه حربده در شهر ساحلی و توریستی محمودآباد می باشد .

اولین و نزدیکترین شهر ساحلی به تهران و جاده هراز می باشد که دارای شرایطی مساعد و ایده آل برای سکونت و سرمایه گذاری شما در شمال کشور می باشد .

ویلا شهرک نارون دارای مساحت زمین 210 متر و مساحت 200 متر می باشد .

بنا ویلا شهرک نارون به صورت دوبلکس طراحی شده است که تشکیل شده از 3 اتاق خواب در طبقه دوم و آشپزخانه ای لاکچری و پذیرایی با سقف کناف کاری شده و نورپردازی شده می باشد که ویلایی ارزشمند را برای شما رقم زده است .

افراد زیادی هستند که در شهر های بزرگ و پر جمعیت سکونت دارند و تصمیم به خرید ویلا در شهرهای ساحلی مناطق دنج هستند که ویلا شهرک نارون تمام ویژگی های یک ویلا ایده آل را برای شما دارد .

ویلا شهرک نارون دارای سند مالکیت تک برگ و در شهرکی زیبا با امنیت بالا ساخته شده است که سکونتی توام با لذت و شادابی را برای شما در شهر ساحلی محمودآباد فراهم می کند .

ویلا شهرک نارون در شهر توریستی و پرطرفدار محمودآباد برای شما یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود و آینده دار را در شهر ساحلی و فراهم می کند .

سرمایه گذاری و خرید ملک در شهرهای شمالی همیشه جز سرمایه گذاری های پرسود و تضمین شده برای سرمایه گذاران بوده است .

من به عنوان یک مشاور در زمینه ملکی خرید ویلا شهرک نارون را به عنوان یک سرمایه گذاری با آینده ای درخشان را پیشنهاد می دهم و ایمان دارم که این خرید برای شما رضایت بخش خواهد بود چرا که جز اینکه خود در آن سکونت داشته باشید می توانید با اجاره دادن آن درآمدزایی کنید و در مواقع لزوم با قیمتی بالاتر ویلا شهرک نارون را برای فروش بگذارید و سودی عالی عایدتان شود .

جهت اطلاعات بیشتر و بازدید از ویلا شهرک نارون کافیست با من تماس بگیرید و برای بازدید هماهنگ کنید .

ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
پشتیبانی آنلاین 0