خرید ویلا محمودآباد شهرک صدف



مشاهده این ملک

توضیحات




ویلا شهرکی سند دار در محمودآباد

این ویلا شهرکی در یک منطقه برند، با متریال عالی در ساخت و نمای بسیار زیبا و مدرنی که دارد این ویلا را متمایز کرده است با ویلاهای دیگر که در این شهرک ( صدف دریا ) ساخته شده اند.


مشخصات فنی ویلا

مساحت زمین این ویلا 240 متر و مساحت بنا 280 متر که دارای 3 خواب ( مستر ) می‌باشد که با طراحی پنجره های بزرگ نورگیر خیلی عالی در اتاق خواب ها به وجود آورد 1 خواب در طبقه اول ویلا طراحی شده است برای سالمندان که از خواب پایین استفاده کنند.


برای کف این ویلا از سرامیک و برای پوشش دیوار وسقف از کناف استفاده شده است سیستم گرمایش و سرمایش ویلا پکیج و کولر اسپیلت طراحی و اجرا شده است

شما در این ویلا یک فضای باز و دلنشین با نورگیر عالی را در پذیرایی می‌بینید که در کمتر ویلاهای شمال مشاهده میشود که این خود به تنهایی آپشن به حساب می آید.


اطلاعات درباره شهرک ( صدف دریا )

این شهرک در کیلومتر 1 محمودآباد به سرخرود و در منطقه یمچی قرارداد که حدفاصل شهرک تا دریا و مرکز شهر 5 دقیقه می‌باشد این شهرک بیش از 1 هکتار مساحت و بیش از 50 دستگاه ویلا در آن قرار دارد که تمامی مالکین توریست می‌باشند.


قرارداد در گروه املاک یوسفی

تمامی قراردادها در گروه املاک یوسفی با مشاور حقوقی انجام میشود تا شما با خیال راحت و آسوده یک خرید عالی را انجام داده و این پایان کار املاک یوسفی نیست بلکه شروع یک تعهد و دوستی بین ما و شماست.

ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
پشتیبانی آنلاین 0