ویلا ساحلی شهرکی در شمال – ویلا ساحلی در نور

ویلا ساحلی شهرکی در شمال – ویلا ساحلی در نور (فروخته شده)

نور , ویلا در شمال , ویلا , ساحلی

فروخته شده +129 +161
260 متر مساحت
260 متر زیر بنا
نور

این ویلای ساحلی زیبا در استان مازندران شهر زیبا و ساحلی نور قرار دارد . این ویلای ساحلی زیبا که در شهر زیبا و ساحلی نور قرار دارد دارای امکانات زیر میباشد :

این ویلای ساحلی دارای زمینی به مساحت 260 متر مربع با زیر بنای 220 متر مربع و نوساز میباشد . این ویلای ساحلی زیبا دارای 3 اتاق خواب زیبا و رو به ساحل با دورنمایی بسیار زیبا و دیدنی میباشد. این ویلای ساحلی دارای مجوز ساخت بوده و دارای سند شش دانگ است و در ساحل و محیطی بسیار زیبا آرام و دیدنی قرار دارد.

قیمت : 250 میلیون تومان

کد ملک :  v181

شهر زیبا و ساحلی نور

نام نخست شهرستان نور در گذشته رستمدار بوده که متشکل از چهار ناحیه شهری ناتل , بلده , تمیشان و ماهان بوده‌است. در جدیدترین کشفیات باستان شناسی در این شهر آثاری از دورهٔ اشکانیان پیدا شده‌است. در تاریخ شهرستان نور به همراه شهرستان نوشهر و شهرستان چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل میدادند که گاها مرز غربی آن تا هوسَم (رودسر فعلی در استان گیلان) نیز ادامه میافت. این شهرستان در غرب استان واقع شده‌است و مرکز آن شهر نور است. نور یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده که به گواهی تاریخ، رستمدار نام داشته‌است , رستمدار به منظور شغل قالب مردم که ماهیگیر بوده اند و با قایق به ماهیگیری می پرداختند اتلاق میگشت . تمیشه نام پایتخت بخش ساحلی حکومت رویان بوده که بنای کنونی شهر نور بر آن قرار دارد. نام دیگر قدیمی آن که حتی ساکنان کنونی آن نیز گهگاه به جای نور به کار می‌برند، سولده است. نام کنونی نور از رودخانه نور گرفته شده که از کوههای البرز سرچشمه می‌گیرد.

مردم این شهرستان به زبانهای فارسی و مازندرانی ، گویش نوری که میتوان آنرا از هموندان گویش کجوری دانست تکلم میکنند . هم اکنون شهرستان نور پهناورترین شهرستان استان مازندران ’’’ می باشد که نواحی شمالی متصل به دریای خزر, نواحی جنوبی و قسمتی از جنوب غرب متصل به استانهای تهران و البرز ,نواحی غربی وشمال غرب به نوشهر و چالوس و کجور , قسمت شرق به شهرستان های محمود آباد و آمل متصل است.

شهرستان نور به عنوان پایتخت ساحلی ایران ’’’ نام‌گذاری شده‌است.

 

ویلا ساحلی در شمال

شمال ویلا

ویلا در شمال

ویلا در نور

ویلا نور

ویلا ساحلی

ویلا شمال

ویلا ساحلی شمال

ویلا ساحلی نور

ویلای ساحلی در نور

ویلا ساحلی شهرکی در شمال – ویلا ساحلی در نور

 

 

ویلا- بسیار زیبا – در محمودآباد





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R890
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 12 فروردین 1400 08:34:33
نوع ملک ویلا در شمال , ویلا , ساحلی
شهر نور
مساحت ملک 260 متر
زیربنا 260 متر
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0