ویلا در شهرک مهندسین – ویلا شهرکی در سرخرود

ویلا در شهرک مهندسین – ویلا شهرکی در سرخرود (فروخته شده)

سرخرود , ویلا در شمال , ویلا , شهرکی

فروخته شده +134 +168
950 متر مساحت
950 متر زیر بنا
سرخرود

قیمت :

یک ویلای شهرکی زیبا و شیک در شهرک مهندسین سرخرود – واقع در استان مازندران – شهر توریستی سرخرود – شهرک بسیار شیک و کلاسیک مهندسین سرخرود با امکاناتی بی نظیر همراه با قیمتی بی نظیر به فروش میرسد .

مساحت این ویلا بصورت زیر ی باشد :  ملک کامل 950 متر می باشد و  مساحت بنای زیر بنایی 300 متر که دارای 3 اتاق خواب شیک و دلنواز با نمای بسیار زیبای دریایی می باشد .

شهرکی در یکی از بهترین شهرکهای شمال زیر قیمت محیط بسیار آرام –

کد ملک  v1081

 

 

شهرک به شهرهای کوچک اطلاق می‌شود، امّا با توجه به گسترش شهرها به محله‌هایی که به شکلی از محله‌های دیگر متمایز هستند (از نظر شهرسازی، جمعیت ساکن در آن‌ها و…)، گاه از پیشوند «شهرک» برای نام گذاری آن‌ها استفاده می‌شود

رشد سریع جمعیت و مهاجرت روستاییان به شهرها طی سالیانی دراز علت اصلی توسعه بی‌رویه و به دنبال آن تراکم بیش از حد ممکن در شهرهای بزرگ گردید. بدین لحاظ با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری بر روی اینگونه شهرها (طی بررسی‌های به عمل آمده) از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد و از طرفی مواجه با مشکلات عدیده می‌گردد و نیز ایجاد زیر ساختها با تکنولوژی و سیستمهای مدرن امروزی غیرممکن به نظر می‌رسد ضرورت ایجاد شهرهای جدید در جوار شهرهای بزرگ با در نظر گرفتن زمینه‌های اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و امکانات رفاهی و خدماتی به منظور به وجود آوردن شرایط زیستی مطلوب تر مورد توجه قرار گرفت و در اسفند ماه سال ۱۳۶۴ به تصویب هیئت وزیران وقت ایران رسید.

ویلا- بسیار زیبا – در محمودآباد





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R1367
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 11 فروردین 1400 21:32:11
نوع ملک ویلا در شمال , ویلا , شهرکی
شهر سرخرود
مساحت ملک 950 متر
زیربنا 950 متر
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0