خرید و فروش ویلا نوشهر – ویلا زیر قیمت شمال

خرید و فروش ویلا نوشهر – ویلا زیر قیمت شمال (فروخته شده)

نوشهر , ویلا در شمال , ویلا , شهرکی

فروخته شده +208 +247
240 متر مساحت
240 متر زیر بنا
نوشهر

دو دستگاه ویلا شیک و زیبا در شهرستان زیبا و آرام و توریستی نوشهر از شهرهای غرب مازندران با مشخصات و امکانات زیر به فروش میرسد .

هر دو دستگاه ویلا دارای دوبلکس می باشند و متراژ آنها بدین صورت است :  مساحت کل  زمین 240 متر مربع و مساحت زیر بنای آن  150 متر مربع  می باشد که این ویلا داریا 3 اتاق خواب و دارای کلیه امکانات رفاهی و آسایشی می باشد .

قیمت : 160 میلیون تومان

کد ملک:v189

شهر زیبای نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران ایران است.

ویلا در مازندران

شهر نوشهر مرکز شهرستان نوشهر در استان مازندران است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۰، برابر با 128647 نفر بوده‌است. بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است.قدیمی‌ترین نام نوشهر سنگ تجن می‌باشد.

ویلا شیک نوشهر

آغاز شکل گیری نوشهر از روستای گردکل و منطقه شهر پشت بوده است که در مجاورت رودخانه گردکل در شمال مسیر راه سرتاسری کناره قرار داشته است. در زمان قاجار به لحاظ نزدیک بودن این روستا به دریا و مناسب بودن ساحل آن جهت پهلوگیری شناورهای تجاری مورد توجه شخصی بنام خاچیک قرار گرفت؛ و این منطقه محل مناسبی برای مبادله و حمل و نقل کالا میان ایران و روسیه شوروی و سبب رونق فعالیتهای مختلف اقتصادی گردید.

ویلا شمال

پس از مدت زمانی مورد توجه حبیب اله خان سردار خلعتبری قرار گرفت که بجهت آغاز فعالیت‌های عمرانی به حبیب آباد معروف شد سپس به دهنو و در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی و در زمان پهلوی اول با ایجاد بندر نوشهر و یک سلسله اقدامات عمرانی با هویت شهری در کنار بافت روستائی به نوشهر تغییر نام یافت؛ بنابراین علل عمده استقرار و پیدایش شهر نوشهر در این منطقه را می‌توان وجود رودخانه‌های متعدّد، نزدیکی آن به دریا، کوتاه بودن فاصله‌اش به تهران و موقعیت مناسب ساحل آن برای پهلوگیری شناورهای تجاری و حاصلخیزی اراضی اطرافش دانست.[۱]

ویلا زیر قیمت در نوشهر

یکی از روستاهای زیباو توریست پذیر در این شهرستان روستای لتینگان است.

 

ویلا- بسیار زیبا – در محمودآباد





کارشناس ارشد رسول یوسفی

کارشناس ارشد رسول یوسفی: 0114000000

نمایش شماره


× به علت نوسانات بازار ، جهت استعلام قیمت به روز ، تماس فرمائید. ×

خلاصه اطلاعات ملک

کدملک R918
قیمت توافقی / نقد و اقساط
تاریخ ویرایش آگهی 11 تیر 1400 08:22:29
نوع ملک ویلا در شمال , ویلا , شهرکی
شهر نوشهر
مساحت ملک 240 متر
زیربنا 240 متر
ثبت رایگان ملک
ثبت رایگان ملک
مشاوره آنلاین با کارشناس ارشد رسول یوسفی کارشناس ارشد رسول یوسفی 0